Technik reklamy
„Bez reklamy świat, jaki znamy nie mógłby funkcjonować- a jeśli już, to na pewno nie w taki chaotyczny, często absurdalny, trudny do zrozumienia sposób…”
Peter Mayle
Drodzy Uczniowie.
Jesteś kreatywny, masz zdolności plastyczne i manualne, a Twoja głowa pełna jest ciekawych pomysłów? Wykorzystaj to! Zostań ekspertem ds. reklamy ucząc się w technikum reklamy. To świetny zawód właśnie dla Ciebie!
Zawód technik organizacji reklamy jest zawodem szerokoprofilowym, wymagającym łączenia w sobie, między innymi, wiedzy ekonomicznej, plastycznej, psychologicznej i lingwistycznej.
Do podstawowych zadań zawodowych wykonywanych przez technika reklamy należy m.in.:
- pozyskiwanie klientów do współpracy z agencjami reklamowymi i mediami,
- dobieranie metody prowadzenia badań rynkowych i reklamowych oraz weryfikowanie i interpretowanie wyników tych badań,
- dobieranie środków i nośników reklamy w zależności od celu (funkcji) reklamy oraz branży towarowej,
- stosowanie różnorodnych technik reklamowych,
- stosowanie sprzętu i materiałów wykorzystywanych w reklamie,
- organizacja działań promocyjnych przedsiębiorstwa,
- organizacja działalności wystawienniczej.
Zawody, w których będziesz mógł pracować po ukończeniu technikum reklamy to:
- technik organizacji reklamy,
- specjalista do spraw marketingu i handlu ( sprzedaży),
- specjalista do spraw public relations,
- specjalista do spraw reklamy,
- administrator produkcji filmowej,
- handlowiec,
- organizator usług sprzedaży internetowej,
- przedstawiciel handlowy,
- telemarketer,
- sprzedawca na telefon.
Nie zastanawiaj się…
Czekamy na Ciebie już dziś !